Ivo en Nina een jaar de wereld rond!

Overmorgen!!

Lieve mensen,

Overmorgen is het zover, dan vliegen we naar Hong Kong voor de start van onze reis.

Het is echt heel onwerkelijk allemaal! (Bijna) alles is geregeld. De tassen staan ingepakt klaar, het huis is leeg en opgeleverd, Ivo heeft afscheid genomen op zijn werk envoor mij is het onbetaalde verlof ingegaan.

Afgelopen zaterdag hebben we afscheid genomen van onze vrienden en familie (zie foto's) en nu kan het avontuur dan echt beginnen. Veel mensen vragen hoe we ons voelen. Antwoorden zijn: zenuwachtig, we gaan iedereen missen, het voelt best raar dat het nu echt gaat gebeuren, het regent op het standje dat we als eerste week in gedachten hadden...We hebben er zin in! etc etc. Van alles gaat door ons heen, ben benieuwd hoe het straks is als we echt in het vliegtuig zitten.

Jullie horen van ons!!

liefs

Ivo en Nina

Reacties

Reacties

Lizzy

Lieve Nina en Ivo!
Ik wens jullie een prachtige reis! Ik zie dat jullie afscheidsfeestje heel erg geslaagd was!
Ik ga jullie volgen via deze site! Geniet ervan!
Dikke kus

Leo en Henriette

Hoi Ivo en Nina,

Wij wensen jullie een super gaaf jaartje toe, geniet er saampjes van.

Tot volgend jaar, we blijven jullie volgen.

Groetjes en een goede reis.

Randall

Hey Ivo en Nina,

Ik wens jullie alle geluk en veel mooie momenten toe....en ik hoop natuurlijk dat we mee kunnen genieten via foto's online :-D

Genietse en tot over een jaar!

Groetjes,
Randall

Willeke

Geen idee of jullie nu onderweg zijn naar het vliegveld, in het vliegtuig zitten of nog bezig zijn met het allerlaatste afscheid nemen. Hoe dan ook; vandaag is het begonnen.. Ontzettend gaaf, de zenuwen zullen wel door jullie lijf gieren! Ik denk aan jullie en wens jullie een hele goede eerste vlucht van jullie grote avontuur! Geniet ervan, liefs Wil

Martine

Hey Ivo en Nina,
Leuk om je vandaag nog even te hebben gezien op kantoor nina.
Een gezellig en aandoenlijk feestje zag ik op jullie site!
Geniet van jullie reis! Zorg voor elkaar en GENIET!!!
Liefs Martine

Femke

Hallo lieverds,
Het is opeens zo dichtbij dat jullie gaan... Gelukkig zie ik jullie morgen nog op Schiphol. Fijne laatste nacht in NL.
Tot morgen (ppfff.. gaat lang duren voordat ik dat weer kan zeggen).
Kus Fem

Arno van K

Hoi Nina, we hebben elkaar niet meer gezien maar ik wens jullie een fantastische reis en heel veel plezier met elkaar. Zie je over een hele poos.

Arno

Bibiche

Hey jongens,
Goed aangekomen en lekker gestart met het project der projecten? Wat stoer! Sinds afgelopen zaterdag blijf ik aan jullie denken... het is zo gaaf en het lijkt me zo bizaar om te weten dat je een hele tijd anders gaat leven. Heel veel plezier en mooie avonturen gewenst. We houden contact... Ben erg benieuwd naar de eerste verhalen ;)
Greetz B

Bibiche

PS: een enorm dikke kus uit Tilburg!!! En ja, de zon is hier ook al bijna terug :)
x B

John

Heejs.....
jammer dat ik je vanochtend gemist heb op msn. Als je paar minuutjes eerder was geweest had ik me mooi kunnen 'verslapen' en ff bietje buurten...;)

kga nu even eten en daarna maar weer werken...:(

Have fun en geniet ervan......!!

X John

Ruud en Hanneke

hallo!!

hééééél veel plezier met álles wat jullie gaan doen en meemaken! we denken aan jullie!

liefs ruud en hanneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!