Ivo en Nina een jaar de wereld rond!

Voorbereidingen (niet zo) in volle gang

Hallo mensen,

De tickets zijn binnen (JOEHOE!!), de backpacks gekochten het onbetaalde verlof is geregeld. Zelfs het budget, toch een van de belangrijkste zaken, hebben we rond.De rest (verzekeringen/attributen etc) nog niet.

De laatste weken hebben we (ik met name) vooral veel mooie dingen gezien en leuke dingen gedaan in ons eigen continent. Zo heb ik met vriendinnen Volendam verkend tot een foto in klederdracht aan toe (enorm gelachen), ben ik met mijn moeder en zusje naar Berlijn geweest (was echt super mam, dank je wel!!), en zijn we samen naar Balkis haar 30e verjaardag in Frankrijk geweest (supersfeer!). En afgelopen weekend ben ik ook nog naar de EK wedstrijd Nederland-Frankrijk in Bern geweest (zooooo gaaf ombij te zijn!).

Zie de foto's voor een kleine indruk. Foto's van Frankrijk weekend volgen nog.

Wat een evenementen, wat een plezier!! Over 2 weken staat er nog 1 evenement (Concert at sea) op de planning en daarna toch weer even de mindset (en de portemonnaie) naar de wereldreis.....

liefs van ons

Reacties

Reacties

Tim

Ik ga mee... Dat weten jullie nog niet, maar ik zit 2 stoelen achter jullie in het vliegtuig op 6 sept..

Wendy en Hans

Hey Ivo en Nina,

We kwamen vanavond op de markt in Geldrop Maria tegen die ons vertelde van jullie plannen. Leuk man, hoop dat jullie heel veel plezier beleven. We zullen vanuit Geldrop dit weblog in de gaten houden.

Groetjes,

Wendy en Hans

Vincent (GfK)

Vandaag je laatste GfK werkdag, - vanavond nog even je halve budget opdrinken.....
Mocht er nog geld over zijn voor een goede (onderwater) camera, of een die je kunt afspoelen onder de kraan - het gaat om de Pentax Optio W10 (2 jaar oud), en de duurdere/modernere opvolger W20.
Zie http://www.dpreview.com/news/0602/06021503pentaxw10.asp (dpreview.com is sowieso een perfecte site voor camera reviews).

Ohja, kon geen Nina-Klem vinden die je nodig hebt op dag 239 van de reis. Ook geen Ivo-Klem.

Goede reis!
Vincent

Patricia van Aard

Hoi Ivo en Nina,

Bijna is het zover de lang gekoesterde reis. Geweldig!
Ik wens jullie veel plezier en geniet er lekker van.
We zullen deze 'site' in de gaten houden en met jullie mee reizen.

Veel plezier!!

En misschien weer tot volgend jaar!!

Groetjes Patricia (GfK)

Pascalle van Hoof

Ha Ivo en Nina,

Schandalig, Ivo, ik was donderdag helemaal vergeten afscheid te nemen.... Dus alsnog bij deze!

Ik wens jullie heel veel plezier op jullie geweldige reis! Geniet ervan!

Groetjes,
Pascalle

Evie

Dat was raar! De eerste werkdag zonder jou...
Het weekoverleg duurde niet eens korter :)
Lukt het allemaal met inpakken?

Grx Evie

Paula (YC)

Hey Nina!

Wat een avontuur gaat dit worden voor jullie! Jammer dat je onze afscheidsborrel van team 3 mist maar Azie is ook niet verkeerd ;)
Ik start per 1 september bij Arcadis Aqumen in Eindhoven als projectleider.

Geniet van jullie reis en hopelijk kom ik je over een jaar weer eens tegen!

groetjes Paula

Balkis

Hummm 't is echt bijna zover... hé? ..... Ik moet eerlijk zeggen: Geweldig plan om hier de winter over te slaan! Ik hou jullie op de hoogte van de badkamertemperatuur op het St. Pietersplein:) Zetten we vast een afspraak in ons agenda voor de BBQ 2009?... Tot zaterdag!
GRX B

Marius en Annie Derde

Hallo Ivo en Nina

Wij wensen jullie heel heel veel plezier toe op deze ongetwijfeld fantastische reis. Geniet ervan en kom gezond weer terug

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!