Ivo en Nina een jaar de wereld rond!

Tickets geboekt!!!

Ja ja, het is zover. We hebben het ticket geboekt!!!

Natuurlijk hadden we ons op internet te rijk gerekendmaarwe hebbeneen keuze voor een ticket gemaakthet ticketzelfs betaald.

De route is vanaf nu ook te zien onder 'kaart' en gaat ons 6 september brengen naar Hong Kong. Vandaar naar Kuala Lumpur en door Maleisie Thailand in. Helemaal naar boven naar Laos en door Vietnam weer naar beneden naar Cambodia. Vanuit Bangkok vliegen we dan weer via Singapore naar Australie, waar we via Darwin de outback gaan verkennen en daarna helemaal van cairns naar Sydney afzakken (we zien hierbij een oude gare auto met een tentje voor ons). Misschien zelfs nog door naar Tasmanie. In ieder geval vliegen we, als we een half jaartje onderweg zijn, van Australie door naar Nieuw Zeeland om beide eilanden te bezoeken.

Daarna -en dit was een grote kostenpost in het ticket- maken we een stopover op Frans Polynesie (bounty-eilandje in the middle of the big ocean) en daarna nog één op Paaseiland voordat wein Chili aankomen. In Zuid Amerikareizen we naast Chili doorArgentinie (misschien Brazilie), Bolivia, Peru en tot slot Equador.

Nou ja, dat is wat we nu van plan zijn en waar we ons ticket op hebben afgestemd. Of we de route gaan volgen blijkt vanzelf in het komende jaar.

Nog minder dan 4 maanden. Het gevoel dat het echt gaat gebeuren maakt zich van ons meester.Het uitzoekwerk (verzekeringen, uitschijven, backpack's kopenetc)is nu begonnen. Eigenlijk kunnen we nu al niet meer wachten. Aan de ene kant nog het gewone werkende en sociale leven, aan de andere kant de wetenschap dat dat nog maar een paar maanden duurt. Heel apart is dat, maar het is absoluut iedereen aan te raden!!

liefs van ons

Randall

Spannend hoor! :-D

Evie

Klinkt goed. Fijn om het rijtje landen nu ook een keer zwart op wit te zien. Ik probeer ze elke keer op te noemen maar kom niet heel ver :)
Ik tel met jullie mee af!!!!

Grx

Peter

Het opsommen van de landen begint Oost-Duitse vormen aan te nemen, aus bei mit nach ect. De lijst met landen blijft indrukwekkend, dit in tegenstelling tot de vierde naamval.
Wij gaan dees joar naar Hattemerbroek op vakaanzie. Da's bij Nunspeet rechtsaf, hotséj

Laurens

okay, aftellen maar! Geweldige route en mooie timing..als wij thuis zijn gaan we mooi met jullie 'meereizen'!

Frans-Polynesie, nice! Om jullie in de stemming te krijgen hebben wij zojuist weer eens een filmpje geplaatst :)

Maria

Hallo kinders.
Leuk dat ik jullie nu ook kan volgen via de computer.
Het is spannend voor jullie, maar ook een beetje voor mij.
Nu hoef ik al die landen niet te onthouden. Wel zo gemakkelijk voor een dame op leeftijd.

groetjes

Lotte

He superavonturiers!!

Wat spannend toch allemaal, wij vertrekken 26 juni voor een maand naar Australie, vind ik al lang en spannend, kun je nagaan een jaar!

Zie jullie!
X

Lizzy

Hoi Nina en Ivo!

Wat gaaf dat jullie grote droomreis steeds dichterbij komt! Ik ga de reisverhalen op de voet volgen.
Veel succes met de laatste voorbereidingen.
xxx

ad en julia vermeulen

goede en fijne reis

Ruud Klunder

Goeie reis!!!

karlien

eeej Nien, enig idee waar mijn bierglazen zijn??
hahahhahaaa

xx karry

Nina

Hi mensen,
Even een snel berichtje vanaf Perentian Kecil, het mooiste eiland op aarde (of bijna dan). We hebben hier al bijna een week helemaal niks gedaan. Gezwommen, in de zon gelegen, boekjes gelezen en gedoken. Allemaal heerlijk! Nog een paar dagen hier en dan door. We plaatsen snel een verhaaltje.
liefs

PS. Kar, bij mijn vader (banens@cqm.nl) zijn je glazen, makkelijkste op te halen dacht ik vanwege woonplaats.
x