Ivo en Nina een jaar de wereld rond!

Laos! Schoonheid en armoede

Ivo in de tube!

Reacties

Reacties

Frans

zo'n kind gun je toch een fanta

Nina

Reactie op al jullie reacties. Super leuk om te lezen, thanks!.

VG west mannen, ik ruik kansen voor jullie! ;-) Lex, blijf je wel in 't VG? Ik moet bekennen dat ik nog geen seconde aan werk heb gedacht laatste maanden, en dat voor een workaholic als ik!

Mam: die tekst moet je je geen zorgen om maken, is gewoon reclame die bij de website staat, website is nl. gratis en dus mogen mensen erop adverteren. Ik ben niet te boeken via dat bureau hahaha.
En ja, zusje met broertje, foutje!

Vincent: is dus een thermometer (wat ze er al niet bij halen als je nieuw gips wil hebben). Maar roken in ziekenhuis zou mooie invoering zijn, duurt soms namelijk aardig lang daar!

En Laurens, wil geen partypooper zijn maar Ivo vond Beer Lao helemaal niks! Koos zelfs als hij de kans kreeg voor een Tiger. Ik drink zelf geen bier dus geef vooral hem de schuld ;-)

Laurens

WAAT!!! okay, ik schrijf me uit ;)

Laurens

WAAT!!! okay, ik schrijf me uit ;)

Laurens

WAAT!!! okay, ik schrijf me uit ;)

Laurens

WAAT!!! okay, ik schrijf me uit :)

mamaria

Is dit net zo kicken als in de 5 de hoogste rollercoaster
ter wereld zitten met een val van 66 meter van 80 gr.
Dan weet ik hoe het voelt. Gaaaaaaaaaf!!!!!!!
knuffel en kus

Laurens

ok zie nu dat hier iets foutging. Jullie mogen die extra reacties verwijderen :S

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!