Ivo en Nina een jaar de wereld rond!

Ongelukje!

Helaas vandaag een ongelukje gehad; met scooter omgevallen... dom, dom, dom!!! En dat al na 2 bochten (belangrijke les: je moet Ivo ook niet laten rijden!!!!)

Resultaat was een ritje naar het ziekenhuis. Ons aangeboden door 2 hele lieve Thaise mensen; Maam en Ee, die we bij deze eeuwig dankbaar zijn

De conclusie na heel veel pijn, wat foto's van Nina's rechter onderarm en een gezellige dokter was dat ze haar elleboog gebroken heeft en dat de ligamenten in haar pols opgerekt zijn. De breuk is een kleine, die volledig gaat genezen.

Nina's arm is in 90 graden gegipst en de pijn valt op dit moment mee (ze typt er met links alweer lustig op los). Het gips moet er 3 weken om blijven zitten.

Beetje pech dus, maar Nina lacht er vrolijk op los (zie foto)! En ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb enkel een paar schaafjes...

Thuisfront: geen zorgen, alles gaat verder goed! Het raften stellen we wel nog even uit... ;D

Groeten en dikke kus van ons

Willeke

Hoi, het zijn de onverwachte dingen die de reis nóg leuker maken ;-) nu zie je ook het ziekenhuis nog van binnen!! Alleen denk dat één zo'n ervaring genoeg is??!! Nina laat je maar lekker verwennen door die wegpiraat ;-)
Plezier, liefs WIlleke

Yvonne & Nabil

Hoi wegpiraat en brokkenpiloot! De komende tijd maar veel relaxen, eten kan gelukkig met één hand en fruitshakes drinken ook. En van het uitzicht genieten en in de bus zitten en een boek vasthouden...de mogelijkheden zijn eindeloos!
Dikke kus van ons en een schopje vanuit mijn buik speciaal voor jullie :-)

Jean-Paul

Dag zus en Ivo! Wat een leuke verhalen allemaal. Ben zo jaloers op jullie! Ik ben hier ook weer terug in Nederland. Baalde al dat ik terug was, maar nu ik dit allemaal lees, baal ik nog meer!! Zuid-Amerika is ook echt zo mooi en leuk, wat een mooie tijd hebben jullie, en gaan jullie nog meemaken. Nina haar arm gebroken... tsja! Nou ik ga weer, heel veel plezier nog!!! Groetjes Jean-Paul

mamaria

Hallo lieverds. Was heerlijk om dinsdag jullie stemmen te horen. Doen we na mijn vakantei nog eens over. Als de rekening tenminste meevalt. Ha ha. ; ) .
knuffel !!!!!!

Jantje

o jee! gelukkig een ongeluk(je)! blij te zien dat je er nog redelijk bij zit Nin! balen wel zeg...nu wel weer snel op dat bekende paard klimmen he?! Je hebt mijn mailtjes wel gehad toch?? Dikke kus voor allebei, Jan

friedo de valk

Hoi Nina en Ivo,
Wat een verhalen. Het leest als een boek! Dat dit jullie werkelijkheid is. Prachtig. Mooie foto's trouwens. Geweldig om met de olifanten in de weer te zijn. En al die andere exotische beestjes... Wat is de wereld toch mooi.
Het is volgens de foto's ook culinair genieten. Daar kan geen Den Blijker tegenop!!
Advies Nina: Doe een beetje voorzichter. Eerst een voet gekneust en daarna je knie in en arm in het verband. (meisie kijk een beetje uit)
Advies Ivo: Iets minder macho met de scooter en iets meer zorgzaam voor Nina kan geen kwaad. Als jullie weer terug zijn willen we haar weer in gezondheid bij Colfield terug.
Gelukkig hoeven jullie daar nog lang niet aan te denken. Genieten jullie maar met volle teugen van de wereld en maak mooie foto's en schrijf de website vol met mooie verhalen.
Veel groeten Friedo.

Martha en Desiree

Gezellig he in Pai!!!? Leuke site en wie weet komen we elkaar nog eens tegen op de route!
Misschien tot straks!